Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úprava křižovatky Přístavní x Obvodová v Brně
Nykodým, Miloš ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Jednopruhový kruhový objezd je navržen v místě křížení silnice II. třídy (Obvodová) a místní komunikace (rychlostní-A, Přístavní) v Brně. Současný stav je nevyhovující kvůli hrozícímu nebezpečí, plynoucí ze zvýšené maximální dovolené rychlosti před křižovatkou, a také kvůli autobusovým zastávkám MHD JMK, které jsou v současné době řešeny formou zastávky v jízdním pruhu místní komunikace, popř. částečným zálivem. Cílem návrhu je maximální bezpečnost účástníků provozu. Dále je důraz kladen na co nejmenší zásah do stávající zástavby, s ohledem na životní prostředí a také na estetiku prostředí.
Studie mimoúrovňové křižovatky Žešov na D46
Sobková, Tereza ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vyhledávací studií mimoúrovňové křižovatky Žešov, především dokončením připojení silnice II/433 k dálnici D46. Zmíněná mimoúrovňová křižovatka se nachází na 21. km dálnice v katastrálním území obce Žešov. Obě chybějící připojení, jak připojovací pruh směrem k Olomouci, tak i odbočovací pruh od Olomouce, jsou navržen ve dvou variantách.
Realistický simulátor kruhových objezdů
Molnár, Miroslav ; Petrlík, Jiří (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Neustálý nárůst silniční dopravy zvyšuje požadavky na ni a přináší nové problémy. Nalezení vhodných řešení vyžaduje detailní zkoumání silniční dopravy. Cílem práce je návrh a implementace mikroskopického simulátoru kruhových objezdů, který je založen na principu celulárního automatu. Simulátor umožňuje tvorbu různých typů kruhových objezdů navzájem propojitelných cestami. V simulátoru je možné měnit různé parametry, jako např. hodnoty viditelnosti na silnici, smykového tření, maximální rychlosti, dodržování bezpečné vzdálenosti. V práci jsou shrnuty výsledky simulací pomocí implementovaného simulátoru v různých dopravních situacích.
Křižovatka ulic Na Střelnici a Lazecké v Olomouci
Reiter, Tomáš ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Styková křižovatka ulic Na Střelnici a Lazecké v Olomouci je rekonstruována na okružní křižovatku o čtyřech větvích. Cílem této rekonstrukce je zvýšení bezpečnosti provozu na křižovatce a dodržení architektonických zásad. Tato práce se zabývá vlastním návrhem okružní křižovatky, analyzováním problémů a vypracováním technické studie.
Přestavba křižovatky náměstí Míru v Brně
Kolísek, Radomír ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na řešení problému křižovatky se smyčkou tramvaje na náměstí Míru ve městě Brně. Práce dokládá provedení inženýrského průzkumu a navržení šesti základních variant stavebního řešení. Vybrána byla varianta přemísťující tramvajovou smyčku severozápadně, která je technicky zpracována a doložena textovou a výkresovou dokumentací.
Porovnání průsečné a okružní křižovatky Tyršova v Soběslavi
Hapl, Michal ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přestavbu stykové křižovatky Tyršova v Soběslavi. Přestavba je nutná z důvodu stavby IV. Tranzitního koridoru, který svou trasou přeruší stávající komunikaci II/135. Návrh je proveden ve dvou variantách, průsečná a okružní křižovatka. Hlavní dopravní proud je silnice II/135 propojující silnici I/3 a dálnici D3. Oba návrhy jsou porovnány z pohledu technického návrhu kapacity a plynulosti provozu. Jako podklad jsem použil celostátní sčítání dopravy doplněné osobním sčítáním zaměřené na směrové průjezdy a mapovými podklady.
Druhá etapa přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava
Belda, Miroslav ; Jíra, Daniel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práci se bude zabývat druhou etapou přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava procházející západně od České Lípy v přibližné délce úseku 3 km. Odhadované uvedením do provozu tohoto úseku je stanoveno na rok 2014. Tato stavba by měla v budoucnu navazovat na obchvat České Lípy a Nového Boru, který je v současné době bez finančních prostředků pro realizaci do roku 2025. Dopravní zátěž po dokončení celého obchvatu by měla být v roce 2030 přibližně 16500 vozidel­ / 24 hodin. Úsek je navržen v kategorii S 9,5 s variantním řešením dvou významných křižovatek. Diplomová práce bude zaměřena na snižování nákladů na výstavbu daného úseku.
Úprava křižovatky silnic I/34 a II/164 u Jindřichova Hradce
Kokeš, Ondřej ; Krčmová, Iva (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Jedná se o úpravu stávající křižovatky, která je svým uspořádáním nevyhovující a dochází zde k vážným dopravním nehodám. V rámci práce jsou navrženy tři varianty řešení. V první variantě je navržena okružní křižovatka. Návrh je umístěn do stávajícího stavu, aby nedocházelo rozšiřování záběru pozemků. V druhé variantě je navržena turbookružní křižovatka se spirálovitým uspořádáním jízdních pruhů. Tento návrh také situačně využívá plochu křižovatky ve stávajícím stavu. Ve směru hlavních intenzit dopravy je navržen bypass. Ve třetí variantě je navržena styková křižovatka, která je také situačně umístěna do současné polohy křižovatky. Těžištěm třetí varianty křižovatky je změna hlavních dopravních směrů a návrh připojovacích a odbočovacích pruhů.
Zklidnění ulic Střední a Dolní Novosadská (silnice II/435) v Olomouci s ohledem na bezpečnost cyklistické a pěší dopravy
Masaříková, Petra ; Holcner, Petr (oponent) ; Smítal, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zklidnění ulic Střední a Dolní Novosadská v Olomouci s ohledem na bezpečnost cyklistické a pěší dopravy. Návrh obsahuje úpravu stávajících křižovatek, komunikace pro pěší a autobusových zastávek. V diplomové práci je řešený návrh nové komunikace pro cyklistickou dopravu. Na upravovaných křižovatkách byla naměřena intenzita stávající dopravy a vypočítána kapacita daných křižovatek. V zájmovém úseku je zpracován rozbor nehodovosti.
Technická studie silničního obchvatu městské části Brno – Žebětín
Misiarzová, Vendula ; Polesná, Kateřina (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování technické studie silničního obchvatu městské části Brno – Žebětín, který povede v koridoru dostupného městského pozemku. V rámci zpracování studie obchvatu bude vyřešeno napojení obchvatu na stávající silnici III/3842 a ulici Hostislavovu v místech křižovatky s ulici Chrpovou. V návrhu bylo také nutno zohlednit dopravní napojení uvažované obytné zóny a přístup pěších z ulice Hostislavova. Projekt byl zpracován ve dvou variantních řešeních, lišící se druhem navržené křižovatky u ulice Hostislavova. Ve variantě - A byla navržená styková křižovatka, ve variantě – B pak okružní křižovatka. Dále bylo provedeno zhodnocení těchto dvou variant a pro podrobné zpracování technické studie byla vybrána Varianta – A.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.